Onsdag

                                            Datum: 2007-11-14 Tid: 08:50:23 Kategori: Blandat
image246

Idag har jag lektionerna engelska, svenska, matte och programhantering. Inte så överdrivet roliga lektioner kanske, men det är måsten!

Inatt vaknade jag kl 03:00 av att jag höll på att ramla ur sängen. Hade jag rullat ett halv varv till hade jag legat där på golvet och krälat och brutit alla ben i kroppen. ^^, Härliga tider alltså.
Slutar kl 15:05 idag, tror jag i alla fall. Underbart. När jag kommer hem blir det pluggande inför mateproveN jag har i morrn. Ni läste rätt, jag har 2 matteprov i morgon, Inklusive ett prov i Idrott & Hälsa. Ajajaj...:S

Hejsvejs! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: