Onsdag

                                            Datum: 2007-11-28 Tid: 09:20:57 Kategori: Blandat
God morgon!

Sitter på engelska lektion nu. Vi har jultema och jag och min grupp ska leta fakta om Father Christmas. Hehe. Jag är med Jack, John och Sveinn. Hoppas det går bra, men det gör det nog.
Idag har jag även svenska, matte och programhantering innan jag får sluta för dagen. Inte de roligaste ämnena direkt, men egentligen är inga ämnen roliga här. Men klassen är bra, och det är det viktigaste tycker jag. Då blir allt roligare!

Ikväll kommer Sebastian till mig. Han ska smaka på oboy för första gången i sitt liv! :O Haha :D Nu får han inte banga ur alltså! Då blir jag arg på riktigt!

Har 3 prov i morgon, hälsa, matte och programhantering. Blääää...kan ingenting! Det blir till att plugga SOM FAN!

Hade bra! Pusshej <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: