Torsdagsmorgon

                                            Datum: 2007-11-15 Tid: 09:08:17 Kategori: Blandat
God morgon.

Den här dagen började bra. Egentligen skulle jag ha haft ett Kost & Hälsoprov nu, men p.g.a att ingen knappt övat så blev det framflyttat en hel vecka. =)

Sitter nu i en liten datasal named Pippin. Hehe, Sagan om ringen-tema här på övervåningen nämligen. Har precis pluggat på lite matte, för matteproven i eftermiddag lär jag inte komma undan. Matte är inte min starkaste sida precis, så jag hoppas på det bästa!

Proven är kl. 16:00, så slutar jättesent idag! Vet inte riktigt hur jag ska komma hem, men ska nog åka med mamma. Antingen väntar jag i skolan, tills 19:00 (tror den är stängd då men..) eller så tar jag bussen in till stan och tittar när hon dansar sin afrodans. =]

Have a nice day! :)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: