Vibratone

                                            Datum: 2007-11-04 Tid: 20:18:23 Kategori: Blandat
image232

Har du alltid drömt om den där slanka magen? Den sexiga figuren? Eller de där starka väldefinierade musklerna? Men vill du verkligen genomgå ändlösa och jobbiga träningspass eller tråkiga dieter för att få drömkroppen? Nu finns det ett snabbare och enklare sätt tack vare ett avancerat teknologiskt genombrott! Låt oss presentera den nya revolutionerande Vibratone!

Haha jag vet att man inte ska gå på sån här skitreklam, men jag kan bara inte låta bli den här gången. Den SKA bli min, NÅGONGÅNG i alla fall. Kanske att jag och min bror delar på priset. En bra idé! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: