Åt i kiosken ikväll

                                            Datum: 2007-10-04 Tid: 20:03:25 Kategori: Blandat
Godkväll allihop!

Jag kom nyss hem från stan. Jag, pappa och min brorsa har käkat i kiosken idag. Gott var det! Det var ett bra tag sen jag gjorde det faktiskt hehe. Har över 30 engelska glosor tills i morgon som jag också tänkte öva på sen. Hehe får väl hoppas på det bästa i morrn om det blir förhör och grejjer.

Idag på svenskan var det RIKTIGT roligt. En VISS Emelie satte lappar på lärarens rygg där det stod: "Krama mig", haha och det gjorde hon. Så jääkla pinsamt men kul! Sen skrev hon en lapp till, där det stod: "VARNING, jag gr långsamt!" Haha, och det stämmer verkligen! Nog om det hehe, men roligt var det. Skrattade nästan hela lektionen, något jag inte säger nej till i tider som de här. =)

BABY, IT'S ALRIGHT NOW!

I don't need the lies or the explanations,
Boy I like you just the way you are
<3


image185

Det har hänt en liten olycka så det går inte så jättebra att skriva just nu ^^
Visst är det vidrigt!!! ;P

3 kommentarer                                                                                                                    
  N R 1 2 6

blääääää vilken äcklig bild :O

2007-10-04 l 20:19:38
Blogg/hemsida: http://nr126.blogg.se
  N R 1 2 6

brukar hitta på andras bloggar, då är det bara att kopiera! ;)

2007-10-04 l 20:31:39
Blogg/hemsida: http://nr126.blogg.se
  Melinda

Jaha okej :) Hehe jo bilden är lite smått äcklig^^

2007-10-06 l 12:42:49
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: