Bilder från lördags

                                            Datum: 2007-10-22 Tid: 16:19:37 Kategori: Blandat
Hehe lovade ju att lägga in lite bilder från Gbg, och det ska jag göra. Inte för att de är så överdrivet roliga och fina, men ändå! =)

image220
(Jag på stationen i Göteborg. Har på mig min nya mössa och mina nya örhängen. Mössa från Kappahl och örhängen från H&M.)

image222
Jag ser alltid så sjukt ful ut när jag dricker, det måste vara en skada eller något! Men aja, jag bjuder på den :)

image223
Den här tjejen var jag med! <3

image224
My new stuffs!!

Haha vad tycks om min basker/mössa :P Skön är den faktiskt:D Snygg är en annan sak ;D Värd 89 spänn? ;D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: