Btw :/

                                            Datum: 2007-10-31 Tid: 20:20:34 Kategori: Blandat
Jo! Min blogg här hemma är helt cp. Det går inte att ladda upp bilder eller centrera texten eller något. Allt är helt cp. Men det får jag ordna i morrn istället. Ska till älsklingen då så det funkar förhoppningsvis på hans dator! Hoppas det! Jag är trött på det här hehe, jag vill att saker ska fungera! =) Fast vem vill inte det ;)

Senare idag är det Heroes! Har inte hängt med så bra nu det sista, men det är bra i alla fall, säger vi.:P Nu är det "Bonde söker fru" i alla fall :D Alltid nått!

Ha en fin kväll allihop! Pusshej!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

När kommer du hem då? nu måste vi ses, jag har kommit hem idag så:P
haha nej men klart vi MÅSTE se SNART! saknar dej

2007-11-02 l 14:36:59
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: