Byta skola

                                            Datum: 2007-10-24 Tid: 09:10:43 Kategori: Blandat
Förhoppningsvis ska jag byta skola! Media var inte alls så roligt som jag trodde att det skulle vara, men det tror ju mamma. Haha :) Men jag ÄLSKAR design och skit, så IT borde vara min grej. Mamma säger (haha jag vet att jag lyssnar på min mamma) att IT ligger ute på ett jobbigt industriområde. Hehe men what the fuck, maten är säkert godare än här x)

Aja, hoppas allt blir bra! =)

Kramhej! ♥
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Ska du byta till IT? Du byter ju massa du;) hehe! men vore as kul om du gick i Skövde;) kanske vi åker samma buss ibland;) haha! men verkar jobbigt om du ska byta...

2007-10-24 l 14:02:56
  Melinda

Jaa jag vill det! Haha du hade rätt, det suger att gå i en skola i en liten stad :P Dessutom kan vi ju sitta tillsammans på bussen :D Kanon! :D

2007-10-24 l 21:09:47
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: