Dagens låt

                                            Datum: 2007-10-15 Tid: 15:52:53 Kategori: Blandat


Dagens låt är The power of love"med Jennifer Rush.

Idag när jag kom hem från skolan så trodde jag att jag skulle vara ensam hemma. Men det var jag tydligen inte. Köket var tänt och det rörde sig där inne. Shit också, jag som ville sitta vid datorn och sådant. Men när jag skulle ställa in cykeln i skjulet så var itne Adams cykel där, nähääää då vare nån annan som var hemma då. Jag försökte öppna dörren, men den var låst. Jaha var det ingen hemma?

Snacka om scary...vem kan då ha rört sig xD Lampan var i alla fall tänd när jag kom in och ingen hade varit hemma. Jag släckte den i morses är jag säker på...hmmm... Det SPÖKAR! :D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: