Dagens låt

                                            Datum: 2007-10-17 Tid: 17:59:39 Kategori: Blandat


Dagens låt idag är:
Somebody's Me
Enrique Iglesias

En sådan otroligt fin låt tycker jag! Den passar till en dag som den här. Nu ska jag snart gå ut en sväng med Cajsis! Det ska bli kul! Har inte sett henne på aaaslänge! :/ Men nu så! :D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: