Datakunskap igen

                                            Datum: 2007-10-23 Tid: 12:36:47 Kategori: Blandat
God middag på er!

I och för sig så åt jag middag vid 10:25, det var alldeles för tidigt! Maten bestod av någon korvgryta och potatis. POTATIS!!! Fan, ris ska det vara! :)
Började 08:15 idag, och slutar 15:00, en låååång dag! Sådant tycker man inte om! :P Har absolut INGET planerat för idag, men jag ska försöka ta itu med lite Medialäxa. Det kan jag behöva, inte bara sitta vid MSN hela tiden hehe. En promenad kanske skulle vara bra också ;P

Have a nice day! Bloggar mer ikväll, Hejsvejs!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: