Drömkille

                                            Datum: 2007-10-31 Tid: 20:18:17 Kategori: Blandat
Drömkille:
1.Brunett, blond eller rött? - Brunt =)
2.Längre än 1.60? - Haha jo gääärna :P
3.Ögonfärg? - Bruna eller gröna :D
4.Sminkad? - Det beror på, det är snyggt på vissa..
5.Gillar att shoppa? - Jao ibland. Inget kul om det är en shoppingtönt :P
6.Fotbollsnörd? - Heeelst inte...inte överdrivet mycket iaf.
7.Pratglad? - Jaa ! Men han ska inte prata hela tiden! ;)
8.Intressen? - MIG (hehe), musik och djur typ :)
9.6pack? -Inget måste, men visst äre snyggt om det finns lite muskler^^
10.muskulös? njaao
11. Hål i örat? - Aa det är snyggt tkr jag ;D
12.fest kille? - Jao ganska =)
13.Punkare? - Njae..
14.Tatuerad? - Ah det är fint, men inte för många...och INTE färg..
15.Får han vara piercad? - Jao klart han får..
16.har du hittat en sån här kille? - Tror de :)

Om Dig:
1.Hur lång är du? - 163 cm :)
2.Ögonfärg? - Melerade (grön-blå typ)
3.Gillar du att shoppa? - Jaa om jag har pengar. Annars blir jag bara ledsen om jag ser något fint jag vill ha!
4.Gillar du mysiga hemmakvällar? - Ja det gör jag. :)
5.Tränar du? - Tyvärr :P jag HAR gjort!!! :P
6.Vad tränar du? - Inget.
7.Hårfärg? - Brunt! (med grå ful utväxt:/)
8.Piercing? - Nej, men förhoppningsvis snart ;D
9.Tatuering? - Nej inte än!
10.Musiksmak? - Allt!
11.Vad tycker du om? - Typ allt :D

Har ni hittat er drömkille/drömtjej? =)
4 kommentarer                                                                                                                    
  bazz

Du har bara hittat en wannabedrömkille melinda!
Det finns bättre!
Du förtjänar nån som älskar dig, och är trogen mot dig!

2007-10-31 l 21:41:33
  Melinda

hehe jaja^^

2007-11-01 l 12:16:01
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Anonym

jag uppmanar dig bara att akta dig och håller med bazz.

2007-11-01 l 19:26:56
  Anonym

Jag instämmer med föregående :/ idiot

2007-11-01 l 22:14:12
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: