Ett nytt liv väntar...

                                            Datum: 2007-10-06 Tid: 16:41:41 Kategori: Blandat

Okej! Nu väntar ett helt nytt liv för mig. Jag ska SLUTA att sitta så himla mycket vid datorn och istället ta hand och vara med mina små djur. Jag har brytt mig ALLDELES för lite om dom den senaste tiden. Dåligt av mig! Jag gillar de verkligen. Efter att jag skrivit det här inlägget ska jag gå ut till Ella och mata och gosa och motionera henne lite. Det är hon värd!

Efter det ska jag mata lilla Sixten så att han klarar sig över natten, och efter det ska jag bråka lite med Missan haha. Hon har vart sur hela dagen bara för att hon inte får vara på den förbaskade vinden. Haha! Men nu måste jag dra mig utåt...hoppas på det bästa ikväll!

Ha nu en bra kväll och gör inget helvete av den! =)


image192

Nopp jag har ingen sele på henne. Hon är så snäll så, har nästan aldrig använt det! Hehe fast det är jobbigt att fånga in henne sen. Jag är helt svettig efter haha!
2 kommentarer                                                                                                                    
  seb

vilken gullig gris :)

2007-10-07 l 17:33:35
  Melinda

haha jao =)

2007-10-07 l 20:00:14
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: