Fint :)

                                            Datum: 2007-10-17 Tid: 21:36:46 Kategori: Blandat
Du, kommer du ihåg mig?
Precis så som jag kommer ihåg dig?
Brukar du tillbringa din dag med att tänka tillbaka
på livet som var förr?
Jag går nämligen och gör det, ensam på gatorna.
Jag hatar att vara ensam,
alla kan se det.
Det känns verkligen som att komma till helvetet,
när jag tänker på dig, tillsammans med någon annan.

Någon vill ha dig
Någon behöver dig
Någon drömmer om dig varenda natt
Någon kan inte andas, för utan dig är det inte värt att andas
Någon hoppas att du en dag kommer att förstå
att denna någon är jag...

Hur, hur gick allt så fel?
Allt var så bra, nu är det bara borta.
Jag ber på kvällarna, att du en dag ska komma tillbaka
Vad vi hade, det är inte försvunnet
Du är och kommer alltid vara här i mina tankar..
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: