Här ligger jag och duger^^

                                            Datum: 2007-10-04 Tid: 20:40:58 Kategori: Blandat
image187
Såhär ser jag ut när jag är RIKTIGT förvirrad som jag är nu haha.
Riktigt stiligt haha.

Can you handle me the way I are?
f we go and touch, you can still touch my love, it's free


Kan inte alla bara förstå att jag inte VILL att ni bryr er om mig? Jag klarar mig själv! Tänk inte alltid på mig, snälla?!! Då blir allt så jävla mycket jobbigare faktiskt!

Jag klarar mig med dom som står mig närmast: S, E och M!
That's a promise!
3 kommentarer                                                                                                                    
  SEB

väx upp...

2007-10-04 l 22:29:09
  Melinda

Ne orka :P =)

2007-10-06 l 12:42:14
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Anonym

VILKA ÄR S, E & M?

2007-10-07 l 19:33:34
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: