Hos Sebastian

                                            Datum: 2007-10-27 Tid: 16:08:46 Kategori: Blandat
God eftermiddag på er!

Sitter just nu och lyssnar på Fear no Darkness promised shild, med Timo Räisänen. Hehe, har inte hört den på jättelänge, men den är rätt bra.
Sebastian och hans kompis Chrille sitter och tittar på hockey, men usch usch, inte jag. Sitter här och tråkar istället hehe.
Till frukost idag blev det en QP cheesemeny hehe. På Mc Donalds då, på A6. Han som jobbade i kassan frågade om jag ville ha något mer, då sa jag att jag ville ha en bearnaisesås också, men han hörde fel. Han bara: en mellantorsk?? Haha, det var lite kul.:) Där var vi inne på endel affärer och jag köpte en grej, brunt puder hehe. På kicks. Gick på 105 kr, men det är det fan värt. Det funkar verkligen och man får inte finnar av det heller. Köp det!

Haha för att uppdatera lite hockey här då, just nu spelar HV71 mot Södertälje. HV leder med 1-0. Jag är ju såååå inne i det där, men jaja. =)

Vi (Sebastian mest) bakade nyss en bananpaj, väldigt god. Jag brukar i vanliga fall hata bananer, men nu gick det riktigt bra. Vi hade ju glass till hehe.

Nu ska jag tråka vidare och lyssna på lite Neverstore, de är rätt bra. =) Jag har varit på en konsert med dem x)

Ha en fin kväll, det ska jag försöka ha i alla fall. Pusshej!♥

image231
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Hej! Så de är där du håller hus!! Vi som skulle ses:( fy...
Så nu är du stolt för att du sett Neverstore;) haha!! KULKUL!!
Får höras när du kommer hem då!
älskar dej ;)

2007-10-27 l 17:15:54
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: