Mycket att tänka på

                                            Datum: 2007-10-01 Tid: 16:16:23 Kategori: Blandat
Just nu mår jag inte särskilt bra. Får egentligen inte ha datorn idag, men måste skriva lite.

Vi hade idrott idag, det var det roligaste, jag garvade hela tiden hehe. Vi hade stationsträning, jobbigt som fan var det faktiskt. Jag måste börja träna snart (säger jag hela tiden) men det blir ju aldrig av!

Idag på matten kände jag och Emelie oss helt, totalt värdelösa. I alla fall jag, jag vet inte hur hon kände. Men det jag vet att båda tänkte på var att vi aldrig kommer klara av Naturvetenskapslinjen. Så jäkla jobbigt är det. Jag HATAR matte, jag HATAR NO, jag HATAR fysik. Det är liksom de ämnena vi har. De bästa ämnena enligt mig är idrott, hälsopedagogik och spanska. Tror jag i alla fall. I alla fall, skulle det inte vara kul att plugga utomlands? Som Emelie sa bakom katalogen: "Jag vill studera utomlands!" Haha det lät riktigt roligt, men det stämmer ju. Jag trivs jättebra med min klass och lärarna är helt okej, men jag gillar inte linjen. Jag kommer dö om jag fortsätter. Det kanske är bra att fortsätta, man fårbra utbildning, men jag kommer må helkass om jag fortsätter. Vore det inte roligt att börja om helt på nytt?? Inte bara göra som alla andra tror blir bra? Måste våga göra något annorlunda någon gång! Det kan ju vara en början på ett nytt liv ju...

Något som starkt säger emot att jag ska flytta (som säkert inte kommer bli av men ändå) är ju mina små kära djur här hemma. Sixten är ju faktiskt över 20 år, han kanske inte lever länge till...jag vill verkligen vara med honom. Och Ella är ju min egna lilla kanin som ingen annan vill ta hand om...usch allting blir så himla jobbigt. Men jag kan inte gå klart natur....

Ha det fint!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

Jag tycker faktiskt att vi ska plugga utomlands eller byta till nåt annat - i skövde.
Jag fick för pappa.. love you!

2007-10-01 l 16:52:52
Blogg/hemsida: http://xEmelie.Blogg.se
  Melinda

åneeej :O ska du byta linje???? :(

2007-10-01 l 20:52:32
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: