Nemen asså

                                            Datum: 2007-10-15 Tid: 16:15:02 Kategori: Blandat
fyfan va najs :D



image215

Någon liten människa har tydligen sett en BJÖRN i närheten av där JAG bor! Fyfan vad nice eller :D Nu ska jag ut och leta! Hoppas bara att den där människan såg rätt så det inte är en igelkott eller nått :P

Hare nice! Bey..
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: