Nytt progam

                                            Datum: 2007-10-08 Tid: 16:03:51 Kategori: Blandat

Hej                                                                            

Natur passade mig inte så bra som jag trodde. Varje dag den här terminen har varit ett, rent ut sagt, helvete, Ingenting har gått bra, jag har inte förstått något och jag har inte mått speciellt bra psykiskt heller. Men nu får det vara slut på det! En ny linje väntar, hoppas jag, men jag säger inte för mycket ifall jag inte kommer in. Men det är på samma skola i alla fall, tyvärr. Jag fick verligen inte byta för mamma och pappa. Mest tror jag att det är för att skolan betalar det mesta med körkortet. Hehe :P

Jag vill så GÄRNA gå i samma klass som Emelie, men det verkar just nu vara omöjligt. Jag får inte byta skola för mamma eller pappa, och hon vill inte gå kvar där...hur ska man lösa det eller?? 

Om allt går som väntat, eller vad man ska säga, så kanske jag byter linje redan på onsdag faktiskt. Usch jag är lite orolig faktiskt, vad kommer hända om jag inte kommer in där? Jag vill inte direkt vara ledi i ett helt år och ligga efter de andra i min ålder. Då är jag hellre ledig ett år EFTER gymnasiet. Kanske pluggar utomlands vad vet jag...

I morrn ska jag i alla fall få reda på mitt datakunskapsprov. Det var godkänt-delen, HOPPAS att det gick bra. Hehe diagnosen innan gick bra i alla fall, full pott! Det är å jäkla typiskt mig, får alltid bra på sådant som är oviktigt, sen går det åt helvete på den viktiga delen. Haha så kan det va!

image193


                                                                               NATURVETENSKAP
[Haha jag blir fan bara deprimerad av att gå där. Jag vill inte veta hur allt går till, lite måste man ju få fantisera ju. Haha jag vill inte att allt ska ha naturliga förklaringar x)]


 

2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Har din mamma pratat med någon om att byta nu?
hoppas att du får byta om det är det du vill!
MEN du måste säga till mej direkt när du får veta om du ska byta! vill ha koll på dej:) för du är ju min;) Hehe!

2007-10-08 l 18:12:38
  Melinda

Cajsa: haha japp ska säga till direkt ;D Hoppas jag kan byta för jag klarar verkligen inte av den där skitlinjen NV :P

2007-10-08 l 18:45:56
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: