Rast innan datakunskapen

                                            Datum: 2007-10-09 Tid: 09:12:45 Kategori: Blandat
God morgon!

Idag hade jag egentligen sovmorgon till 09:40, men jag fick pallra mig upp i vanlig tid i alla fall. Jag skulle träffa studievägledaren nämligen. (Har precis varit där)

Inga problem att somna igårkväll, men jag vaknade vid 04:00 typ och jag tror jag råkade stänga av väckarklockan då. Den ringde nämligen inte vid halv 7 utan mamma kom in vid 7 och frågade om jag inte behövde gå upp. Det behövde jag! Jag fick panik! Men det var ingen fara,utan jag hann med bussen vid 07:40. Hehe. :)

Kommer att byta klass på torsdag, känns bra men lite nervöst hehe...=)

Får idag reda på mitt datakunskapsprov, hoppas på det bästa! Justde! Det är inte säkert att jag kan ha kvar min spanska nu när jag byter program, men jag hoppas det faktiskt. Jag kanske i alla fall kan gå på 2 lektioner av 3 möjliga.
Nu ska jag nog resa mig lite här, jag tror att de andra kommer snart, bussen borde vara här nu.

Ha en bra dag! Hejs! ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: