Roligt vid maten

                                            Datum: 2007-10-23 Tid: 17:24:56 Kategori: Blandat
image226
Sämst bildkvalité jag vet :P Men shit the same ^^^
Idag på rasten såg jag Adam och Kling sitta i matsalen och käka. Jag hade inget för mig så jag gick dit och satte mig en stund^^
Kling (på bilden ovan) hade nått problem tror jag allt. Hur han än rörde sig så välte han sitt glas, haha tillslut var all mjölk på hans tallrik. Som jag garvade!! Sen hade han även problem med att dela på sin brysselkål, hmmm:P Aja, kvalitén på skolmaten är ju inte direkt den bästa om man säger så, jag kan mycket väl förstå om den var hård.:P Sen kom vi (jag) in på ämnet sperma och sånna där grejjer, (det på grund av mjölken), och Adam den stackarn hade ju inte ätit upp än så det var väl lite synd om honom :P Förlåt xD
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: