Snart träffa den nya klassen

                                            Datum: 2007-10-11 Tid: 13:31:42 Kategori: Blandat
Hej på er!

Nu sitter jag och Emelie och väntar på att klockan ska bli 13:45. Då ska vi nämligen träffa klassen för första gången, och ha datatkunskap med dem. Hmm...hehe hoppas det går bra.
Hade sovmorgon idag, började inte förrän vid 11:00, väldigt jobbigt. Har inte haft någon lektion idag, utan mest bara gått runt och vart i vägen haha. Jag och Emelie gick till bankomaten och till Sörens (en kiosk) för jag skullee ladda på mitt kontantkort. HALEBOP!!! Haha det suger riktigt hårt...:P

Har nog laddat min mobil 3 gånger nu, bara den här månaden. Det är illa det. Nu ska vi nog snart kila iväg så vi inte kommer försent första lektionen xD Hoppas vi hittar rätt också!!!

Ha en fortsatt bra eftermiddag! Kram!
4 kommentarer                                                                                                                    
  Micciz

Heeej :d vart vare ni börja sen eller?

2007-10-11 l 14:03:52
  Melinda

Micciz: vi har börjat i Tibro nu på media :P HOPPAS att det går bättre!!!

2007-10-11 l 14:35:57
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Helena

Hoppas att det var en bra träff och att du får en skön kväll!

2007-10-11 l 15:24:16
Blogg/hemsida: http://www.beverlyhills.blogg.se
  Melinda

Helena: tack så mycket! :) desamma!

2007-10-11 l 15:38:13
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: