Sunset Beach

                                            Datum: 2007-10-05 Tid: 18:18:19 Kategori: Blandat
Det här programmet saknar jag faktiskt!image188
Sunset Beach hehe! Det gick på TV för några år sedan och jag kunde verkligen inte vara utan det.
Hur bra och spännande som helst tyckte jag att det var. Egentligen är det väl bara ett lipprogram, men det skadar inte haha. På bilden här ser vi Meg och Ben. De var tillsammans om jag minns rätt hehe. Jodå, jag tyckte om den serien! De får gärna visa den igen, det var ju flera 100 avsnitt haha. Nu måste jag kila iväg!! =)
3 kommentarer                                                                                                                    
  adam

hihi Sunset Beach är den bästa serien någonsin^^^^^jag såg alla avsnitt faktiskt ;) sån nörd...

2007-10-06 l 02:45:20
  Melinda

haha vadå nörd :P de va ju bra =) jag såg också alla typ ^^

2007-10-06 l 10:48:27
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Adam

Jag menar att man var en sån nörd på den tiden haha attt man såg alla avsnitt lixom ;)

2007-10-06 l 13:33:27
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: