Tipspromenad i kylan

                                            Datum: 2007-10-25 Tid: 21:12:43 Kategori: Blandat
image229

image230

Igår var det ju FN-dagen hehe, det "firades" med en "rolig" tipspromenad. Haha jag kunde inte svaret på en enda fråga och det var kallt som attans! Själva sträckan vi aslång, jag minns inte hur långtdet var, men det tog sin lilla tid. Några jävlar kom på cykel, en rätt smart idé faktiskt.

Tog bilderna med min mobil, inte världens bästa kvalité, men whatever. :D

Ha en fin kväll! Kram ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: