Torsdag eftermiddag

                                            Datum: 2007-10-11 Tid: 15:48:48 Kategori: Blandat
Kom nyss hem från skolan. Det REGNAR ute! Är helt genomsur hehe. Datakunskapen var..hmm..tråkig?! Japp det var det rätta ordet, vi gjorde absolut ingenting! Läraren Per (tror jag han hette) hade muntliga prov med eleverna. Jag och Emelie bara satt där vid var sin dator i typ 1 timme och skrev lite till varandra. Tråkigt. Aja, vi fick i alla fall sluta en kvart tidigare. Pratade inte med någon elev så jag vetefan hur klassen är haha. =)

Under tiden jag väntade på bussen så gick jag och Olof in på fordon för att se hur det var där. Haha direkt när de som var där såg mig så sa dem: "Ååh, en töös! Vems? Är det Martins? Eller nej, Adam heter han ju...!" Haha snacka om att det inte är tjejer där ofta?

På väggen hängde det reklam för att man ska ha hjälm på sig haha. Lite roligt tyckte jag, så fort jag såg bilden tänkte jag på Sebastian x) Inte det att ha har en sån frisyr, men han gillar Elvis! =)

image205

Haha fuck vad stor bilden blev. Men aja! Lille Elvis är det i alla fall, med en minst sagt rolig frisyr.



Haha jag har bilden som bakgrundsbild på mobilen xD Mobbat :P
1 kommentarer                                                                                                                    
  Dagge

Hahaha vadå lille Elvis:P Han är ju fortfarande störst och bäst min älskade Elvis:)

Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: