Torsdagskväll

                                            Datum: 2007-10-18 Tid: 20:54:56 Kategori: Blandat
Sebastian ringde mig förut på min lunchrast och frågade om han fick komma hit. Självklart fick han det. Han kom runt 17:00 och åkte nyss hem. Det vi gjorde var att titta på filmen Wild Hogs, med bland annat John Travolta i huvudrollerna. Egentligen skulle vi sett din filmen förra gången han var här, men DVD:n var cp på mitt rum, så idag tittade vi på den nere. Tillsammans med min brorsa. Jag har sett filmen förut, men jag tycker att den är rätt bra så det gjorde inget att se den igen haha. Vi köpte även mat från kiosken hehe, riktigt nyttiga :P

Nu måste jag göra värsta Power Point-arbetet här. Det är inom fotografisk bild. Jag har tagit ett antal kort på min katt Missan som jag nu ska göra en bildberättelse av. Jag undrar hur fan det ska gå till haha. Jag får väl mixtra lite:P

Idag är det inte HEROES ju:( Något jäkla Labyrint-program istället hehe. Fast det är ju i och för sig bara bra, då kan jag ju göra läxan istället.

Ha det bra allihop! kramar <3
3 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

ursäkta om jag frågar; men varför har du en bild på Mary-Kate som visningsbild? xD
Är det inte meningen att man ska ha sig själv? o.O :P

2007-10-18 l 23:31:12
  Melinda

Marie: haha jo det är väl meningen egentligen:P men jag hade ingen bild på mig själv som var i bra storlek:P den bilden passade perfekt ;D

2007-10-19 l 10:02:06
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Helena

Hoppas att du får en mysig kväll!

2007-10-19 l 16:10:22
Blogg/hemsida: http://www.beverlyhills.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: