2 prinskorvar och lite senap till lunch

                                            Datum: 2007-09-08 Tid: 14:10:08 Kategori: Blandat
Eftersom brorsan fyllde igår så kommer släkten hit lite senare och ska fira honom. Till käk blir det mackor (med hur mycket pålägg som helst) och till efterrätt maränger med glass =)

Har sminkat mig som fan haha! Fast det egentligen inte behövs men. Tog lite "seriösa" bilder också som jag tänkte att ni kunde få se.

                              
                                                                                                  
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: