Bilder på mig

                                            Datum: 2007-09-19 Tid: 16:38:14 Kategori: Blandat

Igår installerade pappa Photoshop på den här datorn, så idag har jag lekt lite med några bilder. Det blev inte sådär JÄTTEBRA, men det är ju skitsamma. Kul i alla fall. :) Haha jag låter alltid så positiv! Här är några bilder i alla fall:

Häxa:

image167

image168
Haha lite halvfulskoj bild.

image169
Den här bilden får ni se också ;P
1 kommentarer                                                                                                                    
  Lollo

Vad fin du är Melinda :D

2007-09-28 l 21:35:29
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: