Emelie och jag fotar i parken!

                                            Datum: 2007-09-23 Tid: 21:01:50 Kategori: Blandat
image175
Jag och Emelie har tagit flera 100 bilder på oss själva i helgen, utan att överdriva alltså! Tro nu inteatt vi är egoistiska eller något, men det är himla roligt alltså! Den här bilden är från idag, jag står vid Vättern och håller i någon liten bukett rosor haha. Jag har lovat Emelie att inte lägga in några bilder på henne, så det ska jag inte göra haha. Eller jo, kanske en liten...

image176
Emelie går ned på knä..x) <3

image177image178
2 kommentarer                                                                                                                    
  sebbE

Bilden där du står vid vättern är jätte fin, super söt! =)

2007-09-23 l 21:29:30
  Melinda

haha tack så mycket :D

2007-09-24 l 14:43:12
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: