En eftermiddag i Jönköping

                                            Datum: 2007-09-29 Tid: 21:10:27 Kategori: Blandat
Emelie och jag möttes vi stationen i Hjo runt 13:00. Om man nu kan kalla det för en station, haha det är några bänkar.^^ Det satt en liten kul gubbe där som inte luktade parfym precis. Haha det kommenterade Emelie. Hon sa något i stil med: "Usch vad ÄCKLIGT det luktar här!" Haha sen kom hon på att han kanske hörde det, och jag trodde jag skulle kissa på mig av skratt. Haha!! Vi tog bussen till Jönköping och var framme där runt 14:00. Där träffade vi Sebastian och han skjutsade ut oss till A6. Heheheh! Emelie träffade på några kompisar där inne, Linda och Emelie. Nej, jag skrev inte fel, hon hette Emelie hon också.

Sen träffade jag en tjej som heter Anna och pratade lite med henne. Sen gav vi en viss person en liten utskällning hehe. Det var roligt men ändå hemskt. Jag stod och skakade verkligen! USCH! Aja, inget att tänka på mer, han är ett ruttet litet svin. Vem? Jag nämner inga namn här för att vara lite snäll trots allt dumt den personen gjort mot mig.
 
Jag skulle ju egentligen köpt en Mascara idag, men det blev inte så av vissa skäl...Jag får köpa en i morrn istället. Då kanske jag och Emelie ska in till Skövde.

Haha jag trodde att jag skulle bli pank idag, men icke sa nicke! Jag tjänade mer än vad jag slösade. Så nu är jag rik igen och nu behöver inte mamma tjata på mig att jag är fattig. Har ju trots allt 500 kr ;D Mascara here I come <3

Ha en bra kväll allihop! Nu ska jag och Emelie strax sova....Kram! ♥
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

(Y)

2007-09-30 l 01:28:32
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: