Flygande Jakob idag

                                            Datum: 2007-09-14 Tid: 19:52:34 Kategori: Blandat
image156
Snacka om skabb! Mitt huvud ser ut som något konstigt ägg eller nått! Haha x)

Här är det snart middag. Middagen består idag av Flygande Jakob. Det var väldigt länge sen jag åt det så det ska bli gott. Hoppas bara att jag orkar det!
Förut i skolan tryckte Marie ur sig följande: "Vid alla flygande vattenmeloner!"
På något konstigt sätt kom vi sedan fram till ordet: "testiklar"
Så vi hittade på ett eget uttryck helt enkelt!

Vid alla flygande testiklar!

3 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Stilrent och informativt ;)

2007-09-14 l 21:28:56
  seb

tvätta dig!

2007-09-15 l 00:02:09
  Melinda

Seb: haha jap får göra't. Hela mitt face är flammigt och skitigt :)

2007-09-15 l 11:52:51
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: