Heroes

                                            Datum: 2007-09-07 Tid: 20:35:20 Kategori: Blandat
image135
(Fråga mig inte varför jag satte in en bild på Daniel när jag ska prata om Heroes:P)
Jag tänkte bara säga er alla att: BÖRJA TITTA PÅ HEROES! En serie som började sändas i onsdags. Hur bra som helst verkligen. Handlar om en liten skara människor med ovanliga krafter! Jag har fastnat för den, precis som jag har fastnat för Lost. Ni tycker säkert att min TV-smak suger, men I love it! ♥

Sänds på onsdagar och torsdagar (tror jag:P)

Jag bara älskar när någon mördar en människa och skär av skallen på mitten ;) Visste ni att kannibaler gör så, och ÄTER dess innehåll..BLÄ!
2 kommentarer                                                                                                                    
  sebbE

Lost regerar!

2007-09-07 l 23:22:42
  Melinda

mm eller hur :D

2007-09-08 l 12:04:39
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: