Hittade en rolig bild

                                            Datum: 2007-09-12 Tid: 16:50:57 Kategori: Blandat


MISCHA BARTON VISAR UPP SENASTE JESUS MODET

image147

Stod det där jag hittade bilden. Lite roligt hehe. Hon är ju verkligen "snygg". Egentligen är det ju inget fel på ansiktet, men kläderna ser ju lite roliga ut.
2 kommentarer                                                                                                                    
  seb

she looks like what we in sweden call rövhål

2007-09-12 l 19:43:03
  Melinda

haha så kan man ju trycka ur sig =)

2007-09-13 l 19:33:29
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: