Jag kan baka -jag vet ;)

                                            Datum: 2007-09-06 Tid: 16:13:52 Kategori: Blandat
image123
Blev lite sugen på en kladdkaka och bestämde mig för att baka en. Men vi hade ingen grädde! Jag försökte vispa till lite matlagninsgrädde, men det blev bara skum så det hällde jag ut. Aja det blir lite torrt att äta, men den vad god ändå. Nästan den bästa jag bakat i hela mitt liv! Haha =)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

uatn mej och marie;( vi måste göra de nån dag ju:D saknar våra trevliga kladdkake/film eftermiddagar;) de var så kul:D måste göra de snart igen!!!!!

2007-09-06 l 16:47:17
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: