Jobbigt

                                            Datum: 2007-09-16 Tid: 12:13:40 Kategori: Blandat

Hej

Satte mig nyss på mitt rum och föröskte jobba lite matte, vilket var helt meningslöst. Det är bara att inse, jag kan inte! Har aldrig kunnat, kommer aldrig att kunna. Jag försökte mig istället på engelskan, men det var lixom matten, helt meningslöst. Fuck vad jobbigt det är! Jag vill inte gå natur, jag kommer ALDRIG klara det!

Sitter och äter en kiwi nu :)

Inatt sov älsklingen över hos mig och det var mysigt. Fast jag MÅSTE ha en ny säng, min nuvarande är sjukt liten! Pappa skulle ringa och beställa en ny idag eller nått.^^

Lite gladare blir jag i alla fall av att tänka på sol och bad. Jag tänkte åka och sola en sväng i eftermiddag/kväll och hoppas på att få lite färg.

Ciao!

5 kommentarer                                                                                                                    
  Mango

Men varför valde du natur då? :P Om det nu är så jobbigt, och du säger att du aldrig kunnat matte? Ingen mening med att gå natur om man inte kan matte. Och med den inställningen du verkar ha så är det ju självklart att det inte funkar.

2007-09-16 l 12:23:41
Blogg/hemsida: http://reconciler.blogg.se
  sebbE

Byt till en annan linje om du inte orkar med all matte, nån som kanske passar dig bättre.

2007-09-16 l 15:06:30
  Melinda

Mango: Jo det är sant. Jag får nog försöka ändra inställning om det ska gå. Någon gång borde man ju lära sig.
sebbE: Jo får kanske göra det, men ändå känns det som om jag vill klara det;)

2007-09-16 l 15:37:00
  seb


ja, du får tänka över ditt val lite..
naturlinjen är för de som är allra mest studiemotiverade. det är en bra linje som leder till många coola jobb, läkare, marinbiolog, kemist osv...
det viktiga är att du under din gymnasietid känner att du utvecklas på rätt sätt. antingen tycker du att det är viktigt med skolan, eller med fritiden, i naturprogrammet får man mer av det ena än det andra. men kom ihåg att i gymnasiet får man bara göra 1 gång.

2007-09-16 l 17:16:26
  sebbE

Kämpa på! Du klarar de om du bara vill och lägger ner tid på skolan ;).

2007-09-17 l 06:48:54
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: