Låång dag

                                            Datum: 2007-09-04 Tid: 16:17:48 Kategori: Blandat
Sitter på KSS och trycker just nu..Har varit här sedan 11 i morses. Jäkla läkare att vara sega eller?! Jag hade tid kl. 1, jag var klar (efter att ha väntat) halv 4.

Aja, nu ska jag och mamma till stan och fika och jag ska nog köpa lite smink^^ Just nu känns det som en lämplig sak att köpa. Förresten! Försvinner all ens lukt på sjukhus? I morses luktade jag hyfsat (om jag får säga det själv), men nu luktar jag ingenting! Mitt hår har ingen lukt..märkligt. Kall som fan är jag också! Sköterskan blev arg på mig när hon skulle ta blodprov, för det kom inget blod haha. Man kan väl tekniken ;) Man vill ju inte att vem som helst ska ta del av ens blod. 

Nu vill jag ha fika! Jag bloggar mer i kväll.
Hoppas ni mår 1000 gånger bättre än mig! Kramar ♥ 
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

Well. Vi mår nog lika dåligt. HIHI ^^
MEN KRYA PÅ DIG SÖTOO <3

2007-09-04 l 16:46:47
Blogg/hemsida: http://xEmelie.Blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: