Lagat god mat

                                            Datum: 2007-09-06 Tid: 15:01:52 Kategori: Systrarna Olsen
image121
Dagens lunch bestod av idealmakaroner, bacon och ketchup! Jättegott faktiskt, fast något är fel med mig så jag kan inte äta så mycket. Slängde väl ungefär 1/3 av vad som låg på tallriken från början.

Eftersom jag är väldigt vanskapt så är det ju självklart att medicinen jag tar inte hjälper. Den gör det bara ännu värre naturligtvis. Nu har mamma fåt köpa ytterligare en ny som jag hoppas ska funka bättre.


image122
2 kommentarer                                                                                                                    
  Dagge

Sorry att jag behöver säga detta Melinda men shit va fula de är! Ser ut som spöken båda två:P

  sebbE

Ser gott ut =), betydligt godare än de jag fick i skolan idag. O du Melinda jag tror att jag har kommit på hur din figur ska se ut, ja får skicka en skiss på den senare ;). Kram & krya på dig!

2007-09-06 l 15:44:48
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: