Lördag

                                            Datum: 2007-09-15 Tid: 12:05:20 Kategori: Blandat

God morgon!

Idag kommer min kusin hit. Wille heter han och är 4 år. Han ska sova här inatt också :)
Mamma har planerat hela jäkla dagen redan hehe. Först ska vi äta spaghetti med köttfärssås, sen ska vi till Missveden och fika och sedan ska vi ner till lekparken och leka lite. Hoppas bara att Wille gillar det också hehe. 
Utöver Wille så ska jag ägna helgen och läxor. Jag måste göra:

Engelska uppgifter 

♥ Jobba ikapp i matteboken. Typ 20-30 tal. Handlar om formler.

♥ Läsa en bok som hör till Svenskan

♥ Jobba en massa Fysik

♥ Ta reda på en massa fakta om alger inom NO:n

Man har att göra! Men nu kom Wille så jag hör av mig senare.

Ha det bra! Kram!


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: