Måndag :/

                                            Datum: 2007-09-10 Tid: 15:48:18 Kategori: Blandat

Den här dagen började med en lektion i Formgivning. USH! Det är alltså mitt individuella val....fast inte mitt förstvalda. Egentligen ville jag ha Fotografisk bild men fick inte det...Fan också. Jag var faktiskt så säker på att få foto att jag inte tänkte på vad jag tog i andra hand. Ush jag hatar verkligen formgivning, skissa och grejjer är det VÄRSTA jag vet! Det är ju nästan värre en krig och svältanade människor!
Aja jag ska försöka byta i morgon och jag HOPPAS att det går!
Andra lektionen idag var idrott. Tjoho:) Vi hade lågintensiv träning idag, dvs jag gick...sen skulle vi stretcha i slutet, till en början var jag så ovig så det är inte sant! Men ju mer jag tänjde musklerna, desto bättre gick det. De förlängdes med nästan 25 cm! Det kallar jag coolt hehe.

Lunchen bestod av en ostfralla, en chokladboll och en burk Coca Cola. Gott det :)

På matten så berättade läraren att det var vissa som låg bakom i boken...en av dem var då JAG. Och ganska rejält också, tyvärr. Bra början, verkligen!

Spanskan: lärde mig nya ord och skulle böja dem m.m. Inte så jätte roligt men ändå!

Nu ska jag jobba...kan ni gissa...MATTE!!! SÅÅÅ roligt =) Jag ÄLSKAR matte!!! eller inte...

(Jävligt smart av mig att välja en linje med hur mycket matte som helst....)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: