Måndageftermiddag

                                            Datum: 2007-09-18 Tid: 21:42:28 Kategori: Blandat
Idag efter skolan så fikade jag på Njuta med Lollo och Emelie.  =) Vi tog varsin varm choklad, och jag kan inget annat än att säga att kopparna är ENORMA! Alltså jag orkade verkligen inte dricka upp allt. Aja, det var gott ändå!

Sen gick jag och Emelie hem till mig och började fota för fullt.  Vi har tagit flera 100 bilder typ!! Ni får några smakprov redan nu, innan vi har gjort om dem i photoshop hehe.


 Jag.
image165

Emelie porrar sig ;)
image166

Hör av mig i morrn igen! Kram! ♥
3 kommentarer                                                                                                                    
  sebbE

Hehe ni har haft kul idag =).

2007-09-18 l 21:47:49
  Emelie

HAHAHAHA, omggggg, porr på mig xD

2007-09-19 l 15:30:47
Blogg/hemsida: http://xEmelie.Blogg.se
  Melinda

sebbE: japp det var jätteroligt!!
Emelie: haha jajamen! Det där MÅSTE vi göra om =) Hur kul som helst var det, och GODA negerbollar:D

2007-09-19 l 16:02:13
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: