Matfestivalen

                                            Datum: 2007-09-02 Tid: 19:41:02 Kategori: Blandat
image105

I fredags så var jag, Emelie (som är på bilden ovan), Lollo, Olof, Marie och Cajsa i Skövde på matfestivalen. Det var riktigt kul och jag åkte en massa kuliga karuseller hehe. Bland annat någon sorts virvelvind om höll på i typ 10 minuter. Jag brukar inte vara känslig, men då trodde jag att jag skulle spy på riktigt. Lite äckligt var det hehe. Måns Zelmerlöw var där och sjöng, så honom tittade jag lite på haha. Han var bra faktiskt. Jag hannatt äta på Mc Donalds 2 gånger haha. Fast den andra gången var det dock bara en liten god glass. Med chokladsås såklart. Det var verkligen fullt med folk, men det var en rolig dag!

image106
Olof, Marie och Melinda på Mc Donalds.
image107
Jag och Cajsa någonstans i Skövde. Det ser ut som om solstrålen skär av min hals hehe.
3 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

<3

2007-09-02 l 20:27:57
Blogg/hemsida: http://xEmelie.Blogg.se
  Emelie

sötoooo =) <3

2007-09-02 l 20:28:36
Blogg/hemsida: http://xEmelie.Blogg.se
  Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D )

Melinda, shit vad vi har förändrats HAHA. Typ både i sättet och utseendet!
vi hade underbara tider, älskar dig gumman

2008-05-14 l 18:56:50
Blogg/hemsida: http://MrsUnderbar.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: