Ny bild!

                                            Datum: 2007-09-14 Tid: 17:59:37 Kategori: Systrarna Olsen


image149Har hittat lite nya bilder på systrarna Olsen. Nya kanske de inte är,
men de är nya för mig i alla fall hehe. Tro det eller ej, men jag gillar
läppstftet de använder. Det gör att läpparna ser lite lackade ut eller vad man ska säga! Men måste klaga på en sak..-Mary-Kate! Färga ditt hår mörkt igen! Snälla!












.
1 kommentarer                                                                                                                    
  seb

heroin löser alla problem för systrarna olsen

2007-09-15 l 00:05:06
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: