Söndag

                                            Datum: 2007-09-30 Tid: 16:14:05 Kategori: Blandat
Inatt sov Emelie över hos mig. Vi ställde in min gamla säng i mitt rum igen, men det var ju helt i onödan xD Vi snackade om spöken och andar och det slutade med att vi sov i samma säng haha. Tur att jag köpte en större då så vi fick plats. Hon berättade en massa saker som fick mitt hår att resa sig. Riktigt ruskigt var det faktiskt. Sen är det så att jag har en porslinsdocka i mitt rum, den tittade konstigt på oss. Kanske har vi gjort något fel...Tänk om vi kommer åka riktigt illa ut. Särskilt jag! Shit...aja.

Vi fick igår skjuts hem av Bengan, så det blev en riktigt billig Jönköpingsresa. Gratis dit, gratis mat och gratis hem. Kanon. Jag kan ju säga att jag har haft bättre dagar, men ändå var den här väldigt bra. Äntligen säger jag...eller nått.

E och A är så himla söta tillsammans :) <3

Haha det finns trots allt en positiv sak med den här helgen. Jag har mått så jävla piss det senaste att jag gått ner 3 kg. Jag får väl tacka en viss person för det antar jag, nu behöver jag bara må ÄNNU sämre för att å ner till de 46 kg jag ska väga enligt något test på internet. Haha 46, fan det känns skitlite, men man kan ju inget annat än att följa det där testet.

Är man 162 cm, hur mycket ska man väga då??

Fan vilken kass fråga. Det beror ju helt på hur man ser ut. Muskler osv...

Hey there
Don't you worry about the distance
I'm right there if you get lonely
Close your eyes
Listen to my voice it's my disguise
I'm by your side
3 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Du får inte gå ner mer i vikt! Du är galen;) ikväll ska du äta dej tjock igen! då ska vi festa till de för att de är våran dag idag<3 hehe!:D

2007-10-01 l 12:14:02
  Anonym

Du får inte gå ner mer i vikt! Du är galen;) ikväll ska du äta dej tjock igen! då ska vi festa till de för att de är våran dag idag<3 hehe!:D

2007-10-01 l 12:14:36
  Marie

men hallå.. 46 var väl den nedre gränsen? det var väl inte så att du var överviktig om du skulle väga några kilo mer?!

2007-10-02 l 17:50:39
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: