3

                                            Datum: 2008-04-20 Tid: 17:12:36 Kategori: Blandat
Tre namn du går under:
Melinda
Älko
Melindis

 Tre saker som skrämmer dig:
Klimatet
Psykopater
Att mina djur dör

 Tre saker du har på dig:
Vita byxor (mjukisar)
Vit hood-tröja
Vit bh

Tre av dina favoritlåtar nu:
Drömmen - Alexander Schöld
Hurt - Christina Aguilera
You were my everything - Aviation

Tre sanningar
Jag är livrädd för att skada mig
Tänker på mina djur (döda som levande) varje dag
Jag börjar gråta lätt till sorgliga låtar

Tre hobbys
Djur
Musik
Vänner

 Tre saker du vill ha
Jag vill ha tillbaka mina djur
En leguan
Pengar

Haha, jao, sånt här sysslar jag med när jag inte har något bättre för mig, kul va!?
Nåväl, nu ska jag städa mitt lilla rum. Pusshaj <3


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: