3kontant

                                            Datum: 2008-04-23 Tid: 16:45:58 Kategori: Blandat
Heej :)

Härlig eftermiddag? Helt perfekt! Fick hem  en liten papperslapp idag där det stod att mitt 3kontantkort hade kommit. Jippie! =) Med det innebär det ju att jag har nytt nr nu också.

Nytt mobilnr: 0763-170852
Krånligt jag vet, menmen. Nu blir det i alla fall billigt att snacka med dom som har 3!

Har legat ute och solat en stund, hoppas det tog lite i alla fall. Nästa sak att göra är att städa rummet. Ser förjävligt ut haha, men det blir nog bättre.

image610



Såhär ser den lilla pärlan ut som jag har lånat. En stor jävel, men ganska sega knappar, men whatever! Den funkar i alla fall =) I och för sig ser det ut som om någon har bitit i den, men det är säkert inget allvarligt. ;D




0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: