Allting är underbart!

                                            Datum: 2008-04-16 Tid: 18:59:18 Kategori: Blandat
Heej :)


En glad Melinda det här!
I helgen ska jag, Cajsa och Sebastian bada nere i Jönköping.
 Jag & Caj tar bussen ner till Jkp på fredag och är i Sebs lägenhet, ensamma, hela kvällen. Det var egentligen meningen att han skulle varit hemma också, men det var hockey i Linköping som han skulle på. Fanns ingen biljett egentligen, men han lyckades skaffa en i sista sekund.
Jag och Cajsa får väl ha det så bra som möjligt. Kanske införskaffa oss en liten pizza! Sen finns ju även Tv & dator. ;D + gitarrer. :O =)

Ett problem jag har är ju att jag snackar alldeles för mycket i telefon. Eller, jag ringer från hemtelefonen till mobiler alldeles för ofta. Det betyder ju att det blir ganska...DYRT. MEN, pappa har hört med sin jobbarkomps Rolle, och jag kan låna hans telefon! Den funkar nämligen att ha 3 i. Perfekt. För ett tag sen så skaffade jag ju mig ett 3-kontantkort, men det var förgäves. Det funkade inte i min "dåliga" mobil. Älskar min mobil, men inte just då. ;P Aja, det jag ville få fram med detta var att nu slipper vi en massa telefonräkningar. Nu ringer jag gratis till min prins haha! =)
Har självklart kvar halebop-telefonen också, så jag kan ringa gratis till Cajsa. =) Marie har ju 3 också! Tjoho! =) 

image591
Haha, jösses vilken bild. :O Menmen, shit the same! =) I'm happy!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

aww;) så bra då! då an vi ju fortfarande ringa varandra utan att tänka:D kanon!
det kommer bli superkul i helgen:D:D

2008-04-16 l 19:23:58
  Marie

Weei :D

ååh! Det verkar jätteskojj! Skulle väldigt gärna ha följt med.. :/
men vi kanske kan träffas nån annan dag? :)

2008-04-17 l 00:56:57
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: