Almost over

                                            Datum: 2008-04-08 Tid: 14:33:48 Kategori: Blandat
Tjena ;D

Sista lektionen nu, sedan blir det träning. Skönt! =)
Vet ni vad som hände? På företagsekonomin studsade en liten tjej in i klassrummet vid namn EMELIE! TJOHO =) Hon har börjat här igen och ska fortsätta. Äntligen kan skoldagarna bli roliga igen. Lita spänning i vardagen. Vi har redan spelat in ett flertal filmer och skrattat och köpt glass! Bättre kan det inte bli.

Jag har kommit på att allting är SÅ mycket roligare om man är posotiv och tänker bort allt dumt. Det förstör bara för en. ;D Smart va? ;)

Behövde inte läsa mitt tal idag, vilken tur. Satt och skakade av nervositet hela lektionen, helt i onödan. Men alla som höll tal var otroligt duktiga måste jag säga, så mycket bättre än vad jag kommer va. Jack utsågs till klassens kung, och Emil till kronprinsen. ;D

Hörs senare. <3

1 kommentarer                                                                                                                    
  Mode och skönhet

Fin blogg! :)
*
*
Var med och tävla om en hårinpackning från de nya märket disp (värde 178:-) i min blogg! :)

2008-04-08 l 19:27:05
Blogg/hemsida: http://beautycase.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: