Är det okej att ens partner ser på porr?

                                            Datum: 2008-04-09 Tid: 19:39:29 Kategori: Blandat
Hej =)

Jag läste i Blondinbellas blogg innan, ett inlägg som handlade precis om det som det här inlägget heter. Är det okej att ens partner ser på porr?
Sedan läste jag kommentarerna också, och det var väl lite blandade åsikter där. Vissa var Absolut Nej! Medan andra var Självklart! Trista människor svarade: Det kan väl vara okej ibland...

Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Jag brukar inte se på porr i alla fall...;P Brukar ni? :O

image579














På bild:

Emil
Melinda
Malin
Emelie
Henrik
Johanna
Emmy
4 kommentarer                                                                                                                    
  jenny

jag brukar inte kolla men jag har inget emot om min partner gör det..för han älskar mig inte mindre för dt, o onani är ngt privat och det är naturligt att tända på sexscener..förstår mig inte på tjejer som mår dåligt av det..det är inte porren som är problemet utan deras självkänsla!

2008-04-09 l 19:46:22
Blogg/hemsida: http://jnyyy.blogg.se
  Melinda

Jenny: Så kan det nog vara!

2008-04-09 l 19:49:52
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  emma

Tycker det är lite absourt. Kan väl kolla på det tillsammans i sånt fall. Ser ingen anledning till att kolla på det själv, för man vill väl ha ut nått av det om man nu tycker omatt titta på det, så varför inte med sin partner? Förstår du hur jag menar? :)

2008-04-09 l 19:58:07
Blogg/hemsida: http://litenemma.blogg.se
  Melinda

Emma: jag förstår precis! Bra svar tycker jag hehe :) Kan ju faktiskt se de tillsammans om man nu så gärna vill se.

2008-04-09 l 20:12:28
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: