Det ska gå!

                                            Datum: 2008-04-14 Tid: 19:36:08 Kategori: Blandat
Hej igen :)

Det ska gå nu! Jag måste klara Excelprovet. Om inte, gråter jag. Känner mig ganska säker nu faktiskt! Vädret är underbart, jag har varit ute och fotat Ella och Missan. Så himla söta är dem. Undrar om Ella är gravid...:S Jag tror nog att jag...inte vill att hon är det. Eller vill jag? Can't decide..
Som jag sa till någon förut, jag kan inte ta tag i saker förrän jag har RIKTIGT mycket att göra. Så kanske, skulle det hjälpa om jag fick fler husdjur. Jag tror det, actually. ;D
Kvällsmaten är klar!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: