Eftermiddag

                                            Datum: 2008-04-21 Tid: 13:59:49 Kategori: Blandat
Svejsan :)

Hoppsan, råkade missa "hejsan" men vad gör det! =D
Tränade på matrasten idag, fyfan. Ingen bra dag att träna på, kände mig klen & klen. Orkade knappt 35 kg på magsaken, det gjorde jag ju förra gången! =( Nåväl, träning ger styrka.
Åt en banan och en apelsin och lite pasta till lunch.

Efter skolan ska Anton, Emelie och kanske Charlotte med mig hem. Främsta anledningen är väl att de vill gunga i parken, men också att kanske se min nya lya. ;D
Okej, jag erkänner, jag åt en glass innan lektionen började. TUSAN, mitt nyttiga liv!! Det är bara att erkänna för mig själv, det blir ingen beach 2008 för mig. =(

Har programhantering just nu, Power Point.

Svejshejs
1 kommentarer                                                                                                                    
  Divan

ha en bra dag!

2008-04-21 l 14:16:32
Blogg/hemsida: http://missbumblebee.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: